Monday, April 4, 2011

Celebrate Birthday Boy @ KLCC

Sabtu kelmarin (2.April.11), aku celebrate birthday party kat Secret Recipe @ KLCC, held by Khalid Aroomy, Adam Darwish and Rahimi Saliman (The Triplets). Huarghh my lovely bestie ever babe. :)

Khalid says: He who we celebrated had turned eighteen on last friday, the first of april :33 stay alive buddy haha.

 
 
NazimNasri super haukkk and Khalid wekk wekk :P


Ahh makan kat Secret Recipe. Super dah lama tak makan kat sini. Rasanya dah berkurun. Takpe, ada orang belanja. Birthday boy takyah kuarkan duit, just tadahkan diri jep. HAHAHA. *kidding

 
 
Adam. Rahimi. NazimNasri. Khalid

Nak tahu kiteorang makan ape? Pfft~ Sedap gila kod. rasa cam nk tambah-tambah je Lasagne tuh. hehe.. Tapi dapat tambah ice lemon tea jelah. Khalid suruh aku pilih cake, tapi aku kata nanti2 jelah. Then dia tak bagi aku duduk selagi aku tak pilih cake. Waddecake!

Cake SR ni Adam bawak dari Pahang. Mula2 elok je dlm beg tote. 
Last2 Khalid penyekkan dengan badan ni T___T

Ni birthday boy punya. Tempoyak Lasagne. HAHAHA

Khalid

Adam

Rahimi

Cake terpaksa ambil. HAHA Chocolate Cheese ;)

Ice Lemon Tea second round. LOL ;)

Lepas g KLCC tu, we walk-walk ke Pavilion. Lepaking kat dalam tu amik angin kejap. Sambil gospen (gosip pendek) bersama. Then proceed ke Starbucks Bukit Bintang!

Okayy. Donat sangat kan? wakakakaka

Gosips Boy!

 
Adam tengah lukis-lukis. =,=

Wehhh. Korang nak tahu hadiah apa yang aku dapat setakat ni? Tapi kebanyyakannya dorang tadahkan makanan yang boleh buat aku jadi gajah. Azab lah perut ni kembung. huh ;)

Given by Rahimi and Khalid :)

Ni lah isi dia yang dalam kotak atas ni. Khalid bagi. 
Actually dia bagi ni sebab dia tahu aku teringin sangat nak makan cupcakes. HAHA :P

sebelum

selepas (whipped cream dia cair)

Time ni barulah terjadi kejutan. HAHA. Time ni aku tengah duduk sorang2 kat starbucks, layan jiwang dengan lagu Grenade (Bruno Mars). Khalid gan Adam masuk Sg. Wang. Rahimi pulak cakap nk g Secret Recipe kt belakang tu. Aku ingat dia nk belikan bekal utk bawak balik ke hape. Last2 aku nampak dia tengah pasang lilin kat cake kecik atas ni. (aku tak tiup lilin). Huarghh rasa cam happy kot. HAHA

Hadiah wokkk~

Gitar merah hitam ni abang Huzaifah yang bagi :)


Headphone from Adam. :)

Khalid. Ehh aku still simpan kotak ni ;)

Tees TOPMAN by Rahimi Saliman :)

Yeahhh aku rasa best sangat. Ni 1st time celebrate macam ni dengan kawan-kawan. Seriously :)
Ada lagi kot hadiah-hadiah yang tengah pending. HAHA. Biar lambat asal dapat. Macam tu? Skang ni tengah menanti kek lapis Sarawak from? Akak Solehah. Seksaited juga ni ;)

So akhirulkalam, aku nak ucap terima kasih banyak banyak banyak kat the triplets ni sebab sanggup turun KL dari Perak, Damansara and Pahang. Wewitt. Baru lah kawan sejati kan? Tapiii, my truely bestie kat Johor tu tak dapat nk celeb skali, jauh sangat dia duduk. huh. Takpe. Next time k Fahmi :)

So untuk sape-sape yang ada hati nak bagi hadiah kat kitew, mintaklah address kat kitew okay. heeee. :P
Okay, kita gurau je. Tapi apalah salahnya. Setahun sekali mintak2 ni. LOL. Sila gelak dan cakap looser kat kitew.

P/S: Thank you! Kita rasa hadiah paling bermakna kalau kita dapat sambung belajar ;)

8 comments:

Mekar said...

wow , mmg beshh :)
tak tahuu nk kata apa laa pulak . wuu >.<

♥ solehah ♥ said...

haha.nasib baek ade jumpa kek lapis perisa mint..haha..

Nazim Nasri said...

@Noratisa Nasir

Sangat sangat best. hehe thank you :)

Nazim Nasri said...

@♥ solehah ♥

ahaaa serious? woahh eksaited ni :D

Adam Darwish said...

welcome yaw....huhu...ma Nazimm Nasri....oink~ oink~...n paling x besh...tiket monorail habis...hahha

Aliff Haikal said...

kenapa kau dan kawan-kawan kau sungguh style and fashionable . HAHA :D

Nazim Nasri said...

@Aliff Haikal
we're so diva's :P

Ezam said...

waa. best2 . untung dpt kawan baik. so hargai mereke. HAHAHAH