Sunday, April 17, 2011

Blog List: Segmen Ketika Aku Kecil!


SEGMEN KETIKA AKU KECIL: 

Sebelum tu, korang dah daftar Churp-Churp atau Says.my? Dah tahukan Churp-churp dan Says.my boleh dapat duit, pendaftaran percuma je. :)

The best entry untuk segmen ni goes tu Wanie dan Makbed. haha. Entry dorang aku rasa macam kelakar sangat-sangat :D

Wanie:

Makbed


So yang lain pun best jugak, terbahak-bahak aku baca. Yang penting, pompuan2 semua feeling lelaki masa kecik, ganas sangat. haha Main ayam lah, main dalam longkang. Cer lah duduk rumah baca buku ke, main facebook ke. ahahaha. Lelaki yang join 3/4 orang je. haishhh. So jom blogwalking kat blog dorang :)

Shaherah: 

Saie: 

myz.ziema: 

sis aieda: 

miss no name

eika

izwanie

maisarah

aleesya

NRIN

Azreen

Hidayah

Cik Awan Dyana

black star

syazana

eqyn

addin:

lala freak

che ain

nana

fafarara

pjaz

effa

maya

nur kasih


azie

mieyn

halouala

nuratikah

solehah

ifnirsweet

sya isya

noraimidiyananorazmi

nadia

cik husyi

mlyn

noraimi:

amirah

pieka:

salim harmanain

nazri

arol

P/S: Thanks to all of you yang join segmen ni. 

5 comments:

myzziema said...

facebook mne wujud lagi mse tuh. internet pun tak kenal. hahahh

Lulu Caldina said...

tahniah makbed...

eh, penyokong menyu lah ni..
'tahniah' kalah FA cup yer..ngee

wanie misa amane said...

eh, ta sangka pulak shortlisted. hihi, terima kasih ;))

"Cik Belog Kecil" said...

saya pun ada..thx cik OH..

siti hidayah said...

saya pun ada. thanks NN