Friday, April 1, 2011

Biar Betul Harian Metro!!



Salam aidilifitri. Ni bukan entry April Fool ke apa. Aku takde masa nk prank orang. Seriously serious. Aku nak mintak korang undi aku untuk 

Step 1:  Tekan "LIKE" kat Facebook Harian Metro
facebook harian metro


Step 2. Lepastu klik "Biar Betul" kat side bar blah kiri screen korang tu.
facebook harian metro


Step 3: Tekan sini untuk undi!. Lepastu tekan Galeri Biar Betul!


Step 4: Scroll Galeri Biar Betul tu sampai jumpa gambar aku dengan Siti Nurhaliza. Tajuk headline dia "Nazim Bertemu Peminat". Kalau dah jumpa, tekan "thumbs up" kt bulatan kuning tu plak!


Step 5: Kemudian klik "Like Biar Betul ni"

Lepastu aku nak ucap jutaan dan ribuan terima kasih kat korang semua. Jasa korang biarlah Allah yang balas ye diatas kesudian korang tolong aku :)

Terima Kasih!

No comments: