Saturday, April 23, 2011

Tanpa Dendam Dihati!


Semalam secara tiba-tiba aku diserang secara senyap kat fb. Aku rasa kesal sanggat bila kena blame secara tiba-tiba. Bukan taknak lupakan pasal semalam tu. Tapi terkenangkan perbuatan yang tak disangka.

Tapi mujurlah aku tak kenal sangat orang tu. Dan takde masalah kalau tak tegur ke apa. Sebab memang tak pernah tegur pun. TAK PERNAH LANGSUNG. Kes ni pun secara tiba-tiba je berlaku. And aku yakin seyakin yakinya aku tak bersalah. Sebab aku ada bukti :)

So secara konklusinya aku tak berdendam pun dengan dia. And takde hal lah nak sentap sentap. And lagi sekali, aku memang takde masalah apa-apa dengan dia. Mujurlah aku tak mencarut semalam sebab nak bela diri yang tak bersalah ni. Semua dah berakhir dengan aku tak reply msg tu :)

Chill bebeh. Layan lagu neh. Walaupun takde kaitan sangat lirikn dia. hahaha. Tapi tajuk dia tu, TANPA DENDAM DIHATI! okay? Bye~