Thursday, April 14, 2011

Terima Kasih Ben Ashaari!

image

Saya nak ucap terima kasih banyak-banyak kat Abg Ben Ashaari sebab bagi tips cara nak buad segmen tempoh hari kat dalam blog dia. Aku tak jumpe pun link yang Abg Ben tulis entry tips nak buat segmen tu. Dah delete agaknya. 

Dalam entry tu aku ada try laa cara-cara nak buad segmen ni dan cuba patuhi terma dan syarat. And alhamdulillah, berjaya sikit dapat tarik blogger untuk join segmen DIY kelmarin. hehehe. Walaupun tak ramai, janji ada. Daripada followers aku seramai 700 orang, jadi 817. Consider banyak juga la tu. hehe.

So insya-Allah, untuk next segmen or project aku akan gunakan konsep yang sama dan syarat2 yang sama untuk berjaya dalam dunia blogging. wewit ;)

Segmen yang pertama daripada Nazim Nasri ialah Segmen DIY. Dan mempunyai dua part blog list:
  1. http://akunaziem.blogspot.com/2011/04/part-1-blog-list-segmen-diy.html
  2. http://akunaziem.blogspot.com/2011/04/part-2-blog-list-segmen-diy.html


Terima kasih Ben Ashaari :)

1 comment:

Aliff Haikal said...

demmm ! aku jeles ni . huhu
takpe takpe . kawan aku dah berjaya buat segmen dia !
clap-clap ! :):):)