Tuesday, April 19, 2011

My Heart speaker tumbang!


Masa sekolah dulu-dulu kan, kita rajin lah join persembahan kat sekolah. Drama lah, menyanyi lah, bersajak bagai dan macam-macam lagi. Tapi ada satu kenangan busuk masa form 2 dan tak akan aku lupa sampai bila2. 

Zaman-zaman sekolah dulu, aku mood akademi fantasia jer. Pergi sekolah mesti cite sal AF. So one day, cikgu buad announcement, dia nak cari student untuk perform time hari guru. Then aku dengan ligat ajak Sabrina join performance.


Dalam seminggu tu aku dengan Sabrina dah plan nak nyanyi lagu My Heart, siap praktis dalam kelas. Tapi bukan Acha Sptriasa dengan Irwansyah ye. Tapi style Ebi dengan Mila masa konsert AF5. Nak tahu style Ebi dengan Mila nyanyi lagu  My Heart macam mana, tengok video dorang kat bawah ni. 

So masa aku hari guru kan, aku dengan Sabrina perform lah lagu My Heart ni. Memang best, pakai speaker murah untuk perhimpunan punya acara. Time kiteorang nyanyi nyanyi nyanyi kan, sampai satu part ni, speaker tumbang dan hancur berderai. HAHA. Motherboard semua terkeluar. Sebab Sabrina tertarik wayar microphone kuat sangat.

Muka aku time tu cuak bercampur dengan takut, teruskan nyanyi lagu ni sampai habis jugak/ HAHA. Ada aku kesah? Sebab bukan aku yang buad jatuh. Kih3. Sejak dari tu, kitorang asek kena bahan je kat sekolah. Malu memang ah malu. tapi apa nak buad. At least ada lah jugak tinggalkan memori daun pisang kat sekolah. hehe.

Korang nak tahu part mana yang speaker tu tumbang? Kalau dalam video My Heart Ebi dengan Mila ni, kedudukan dia kat minit ke 3:37 - 3:47.. Dah tengok? Jangan gelak. Kbai. hahaha


Tapi lepas kejadian tu. Sekolah kiteorang dah dibekalkan sound sistem bernilai? RM20000. habis duit aku. Dapat guna kejap je sound sistem RM20000. HAHA. Dah dah, aku teringat-ingat ni.

kat Port Dickson

Jangan lupa undi blog NN (no.63: akunaziem.blogspot) dalam contest blog tercantik.



10 comments:

haziqa said...

HAHA..TERbaik la.tyme perfome ley plak speaker jatuh . sabar je la ~

Nazim Nasri said...

@cik ziqa

haha sejarah takkan dilupakan :D

Salam. tolong saya boleh tak? undi saya kat website ni: http://iniwootwoot.com/undian-contest-blog-tercantik/ .Nombo 63. [akunaziem.blogspot] thx ♥

Sandra Azwan said...

Nazim, i dah vote for you la babe...boleh vote banyak kali ke?;-P

Sandra Azwan said...

Sampai hati u cakap i tipu! Nak unfollow la mcm nie! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....;-P

Nazrul Ashraff said...

haha. geli gila.. mesti hijau je muka..

Nazim Nasri said...

@SANDRA AZWAN

i nak pulangkan balik lukisan yg u kasi tu. HAHAHA. :PPP

♥ solehah ♥ said...

haha.dh tgok video tu..
imejin laa kejap..lpas tu..gelak sorg2 dpn pc..haha

Nazim Nasri said...

@♥ solehah ♥

ahhaha angol kamek

kutufutu said...

Waaah gitu.
Kau post jugak pasal kes tu yerk XD

btw nazim oi bukan time ari guru lah.
ade end of year punye talent show.
kan aku same joshua nyanyi lagu HSM.

and ingat tak kite praktis ari2 kat bilik SPBT smpai Anak Antu siap dah hafal lagu tu, tgk kite ari2. hahaha

Kyl'Elna said...

nazim ni comel ek hehehhehe ;p