Sunday, April 24, 2011

Bukan cinta biasa!

Adehhh aku sanggup buad tag ni sebelum ke tandas sambil pergi termenung sepuloh minit. Cepat cepat. Sakit perot. aduhh. T____T


thank you Dhiya' sebab tag kat saya even kita dah buad dah tag ni dulu dulu. HAHA


Rasa anda hot ?
- Aku memang HOT. Hot tempered. huhu. Kalau hot yang feeling2 kau handsome tu hanya KADANG-KADANG je. Aku masih tahu jarak langit dan bumi, walaupun jauh panggang dari api, aku tetap diriku. *apekebenda kau ni Nazim merepek je*


Desktop background laptop?
- Letak gambar Bruno Mars much better daripada letak Justin Bieber kan?! 





Gambar tersebut?
- Classic | Oldskul | Authentic :)


Kali terakhir makan ayam?
- Kelmarin, kat McD Mid Valley.


Lagu terakhir dengar
- Bukan Cinta Biasa.


Perkara lain yang dilakukan semasa menyiapkan assigment tag ini
- Facebook sambil duduk bersila!


Other name people called you
Shahz Jaszle. *terjun KB Mall*
Nazim, Azim, NN, Dato Siti, Mak Iti, Tok Ti.


Lembu dengan kambing . sama ?
- Sama lah kot.


Perasaan jawab tag ni?
- Heartless, Speechless, Brainless, Breathless, Maless (Malas)


Tahu tak rizman tu sengal?
- Kesah?


Gay or les
- Pengkid.


P/S: Malasnya aku nak tag kat 8 orang. Btw, soalan ni aku dah buad dulu kala dah. huhuhu

5 comments:

Natasya Sharin said...

samelah gamba desktop background hee~

Idah said...

Good luck NN....whatever laah.

Nazim Nasri said...

@Natasya Sharin

eeee tiru hahaha

Nazim Nasri said...

@Idah

good luck apenya?

Anonymous said...

bila orang nak panggil you 'BRUNO MARS'?