Thursday, April 14, 2011

Sorry girls! Nazim Nasri telah berpunya :)

Prisa Adinda Arini Rianzi

Sorry girls out there. Nazim Nasri has been taken by Prisa Adinda Arini Rianzi. Kiteorang baru je declare 10 minit yang lepas. muahahah. Kau ada? Takde kannn. :)

Salah satu motif aku suka Prisa ni sebab dia reti main gitar. Aku ada gitar pun tak reti nak main. Hurmmm. Sumpah abang tak curang kalau sayang nyanyikan lagu Just The Way You Are malam-malam. hahaha

Salah satu video yang aku jumpa dia bermain lagu “Drifting – Andy Mckee” dengan skill yang super duper awesome. 1st time orang main gitar guna skill maca ni. 


Im so sorry girls. Hati saya sudah diambil dan tinggal di seberang sana. Aku ada lagu untuk Prisa. So dengarkan ye abang NN miming lagu Cinta Tertinggal di Malaysia. :)

17 comments:

myzziema said...

hahahah. ad2 je sehh.

Nazim Nasri said...

@m y z . z i e m a

hehehe bukan selalu berangan kan? :p

NisaAdnan said...

HAHA YEYE JE NIH. KEMAIN ROMANTIK LAGI ABG NAZIEM KITA NI. HAHAK ^^

QD said...

tabit springg laa kat ini perempuan !!! :))

KyêrulL said...

Terbaik ^.^

Nazim Nasri said...

@NisaAdnan

mestilah kena romentik. barulah orang sayang hahaha

Nazim Nasri said...

@Cik Awan Dyana :)

kat kita awak tak tabik ke? :(

Nazim Nasri said...

@KyêrulL

ye terima kasih. saya memang lelak terbaik :)

Eika said...

haha... tudiaa.. taken by Prisa lah.. nnt nk g tnya Prisa dulu lah betul ke x... hahaha c(:

Nazim Nasri said...

@Eika

Prisa takde pesbuk. lalalala :P

QD said...

taknak lah tabit kat awan sebab awak ade gitar tapi tak geti main .. hikhik :p

Nazim Nasri said...

@Cik Awan Dyana :)

kita reti tepok2 gitar je :P

yun said...

terer dye main gitar..jeles..T_T...

Nazim Nasri said...

@yun

Kita la yang ajar dia main gitar tu hehehehe

aisyah sakaria said...

ohh sumpah diriku kecewa. ingat baru nak ngurat. kehkehkehh.

Cik Pieka said...

baru na ngorat , da berpunye. selamat tinggal 'abang'. HAHA .

nurein hayup said...

jarang aku dengar..
lelaki ada guitar tapi x reti main guitar..
aku kecik2 lagi, abang2 aku dah ajar main guitar.
cam haram sebenarnya aku x suka kena atur hidup macam tu.
cun awex kaw..