Tuesday, April 12, 2011

Trending nama bapak!

Aku dah lah tidur lambat, pastu bangun awal. Soleh gila kan? So tiru lah cara aku, nescaya korang akan sakit nanti. Heh. Dalam pada nktidur tu semapt lagi terfikir nk tulis entry apa bila bangun tidur. Tajuk sebelum tidur, trending nama bapak. HAHA. Nampak macam kurang ajar je kan.

Trending nama bapak ni maksud dia macam ni, skang ni dah ramai yang menggunakan nama sendiri bergabung dengan nama bapak. Contohnya Nazim Nasri. Nampak macam comelkan? haha.

Now days memang dah ramai sangat pakat guna style macam ni. Nampak lebih molek dan tak feeling mat salleh. HAHA. Sebab kalau dulu, semua dok gatai letak nama omputeh kat blakang, contohnya Azim Cregleys. Dulu aku dok kenan kat nama ni. Sampai buat sticker. Last2 tak pakai pun stiker tu. ahaha.

Kalau artis yang aku dapat detect guna style macam ni seperti Shila Hamzah, Faizal Tahir dan Alif Satar. Ehh semua ni bintang realiti OIAM laaa. Motif sangatkan. haha. So korang ada tak guna style nama bapak kat blakang? Kalau dah meh lah share gan aku. :)

Bye korang~

9 comments:

Diyanieee said...

nak guna style tranding nama daddy la juga.. hihi

dian:) said...

Dian Razif. Ehemmm! LOL

LiNdA ZaiN said...

Linda Zain. hehe =)

Ain said...

ain johari,,,
eh
mcm ana rafali la,,hehehe

Pish said...

mmg dari dulu aku pkai nme letak nme mydad kt blkg which is is pak Zaki..nme aku Hafidz.. so jadilah Hafidz Zaki.korang sume yg tiru aku! :D

shahrul said...

shahrul ibrahim. comel bukan? hihih

Kidal Tegar said...

syazana nordin, da gune dari dulu, twitter, fb, belog formspring even sign pon gune my name and my dad..cute right..heeehh =)

haziqa said...

haziqa isa ~ hehe... :)

Woofer Storm said...

nak guna woofer storm je.boleh bro??heheeee tak tahu nak bubuh apa,foolow kamu