Saturday, April 2, 2011

Thank You SyedGraphix | Fahmi Piruz | NF Amirah

Salam, harini dah masuk hari lain. Turn orang lain lak sambut birthday. hehe. Tapi wishes tetap berjalan kat wall pesbuk and twitter. Sudah over 500+ wishes yg sudah direply. heeee. Thank you korang!

Tapi dalam pada tu, ada yang buad entry kat blog dorang pasal birthday kita ni. hehe. Comel ah korang. Korang nak baca tak? Ni semua kawan baik aku. NF Amirah ni kawan aku dari darjah 2 lagi, sampai sekarang kami keep in touch even sekolah lain2. Fahmi Piruz lak BFF aku dari aku form 4. Syed plak kawan blogger yang kuat perasan dapat tweet dari Lisa Surihani. haha.  Korang nak baca tak? Aku bagi tease and link je k. Pastu korang view.

Ni aku bagi teaser sket, pastu korang view lah sendiri kalau nak baca. Entry tak panjang pun. :)

SyedGraphix: "We turn not older with years, but newer every day"



Fahmi Piruz: "18 tahun sudahh..heh..bole laa kann tngok video2 18SX"

NF Amirah: "Sannah Hilwa ya Jamil"


Thank you so much buddy <3

3 comments:

SyedGraphix Dot Com said...

alahaiii.. sweetnye laa bdak buat vid tu. hahaha. siap wat video tu :P . terharu do aku kalo jd ko

Nazrul Ashraff said...

gila la.. haha.. mmg pemes la sampai ada yg buat vid

The 7th said...

Hello sana :
jom join contest kami,sebab awk cuma perlukan gambar bertemakan LOVE sahaja.tak perlukan sebarang entri/banner! :)

7 DAYS LEFT!
Check :

The7th Photo Contest