Wednesday, April 27, 2011

Saya suka Kilafairy | Kilafairy bibir seksi.


Haa ni lah bestnya Twitter. Dapat sembang/tweet dengan orang yang kita minat. Jangan cakap lah retis Malaysia ni sombong. Try je sembang/tweet dorang. Aku kalau tweet retis-retis femes ni. Aku buad cam kawan je, takde istilah artis dan peminat. HAHA.

Ramai jugak lah dok nganjing aku asek tweet retis je. LOL. Kenapa tah kalau aku tweet retis. Sama je macam aku tegur orang lain. At least aku taklah batak sangat suruh dia (retis) tu reply kan? Contohnya; "Fasha tak pernah reply tweet saya" atau "Siti, reply lah tweet kita" atau "Pak Nil sombongnyaa". LMAO.

Hello uolss, retis-retis ni bukannya ada sorang dua followers, ada beribu-riban followers dia. Kalau dia ada masa, dia reply lah. Cer bawak bertendang. kahkahkah tak lawak. Dan kalau kau perasan. Entry aku ni dah lari tajuk. HAHAHA. Aku nak cerita sal Kilafairy. Tapi aku cerita pasal twitter. Kejadahnya kan. :P

Dulu saya suka tengok cerita fairytale . So nama saya jadi Kilafairy. Sedap kan?


 Kilafairy cun habis Kilafairy cun habis

Kilafairy cun habis Kilafairy cun habis

Dia cantik. Tapi ade ke aku kesah kalau orang nak kata bibir dia fake ke cucuk, botox, susuk . Kalau ye pun dia buad macam tu, itu urusan dia. Aku rasa takde hal lah, janji dia tak ganggu rumah tangga orang, dia tak buat onar dan tak ganggu periuk belanga kuali korang. Okay? :)

Kilafairy said: Kalau i buat bibir kat luar negara, kenapa i tak settlekan masalah jerawat kat pipi i ni haa.? :)

Like seriously, Kila tak sombong pun. 1st thought memang aku rasa dia ni kekwat, then bila tengok dia kena interview dgn press,she so soft spoken and friendly, twitter fans pun dia reply. So bagi aku dia ni humble sangat. Haa selagi dia tak buat masalah, selagi tu lah aku minat dia. Okay Kila? Deal yer? hahaha.

Haaa lagi satu, suara dia sedap lah bila nyanyi. Nak-nak lagu hidustan. Laa mak dia kan penyanyi juga, mak dia si Rohana Jalil tu. Actually aku kenal Kila ni sejak aku tengok gambar dia dalam camera kawan aku masa majlis pelancaran buku masakkan Pak Engku, yang ada Siti Nurhaliza tu. Haa korang tak kenal kot. haha :P

So apa-apa pun, aku supoort dia dalam indutri neh. So Kilafairy, behave yourself and stay gorgeous ;)



Lagu Kushia Aur Gham by Kilafairy ;)



Lepas aku update entry tadi, Kila tweet me, she asked to post this entry kat fanpage dia. ;) LOLOLOLO Jeles ker? haha. :)

Twitter: @Kilafairy | @NazimNasri

6 comments:

Aizat Hamdan said...

AH baru nak buat entry pasal kilafairy ney..AHAHA. tergoda dgn bibirnya

Ms.ze said...

sedap la sore die..
cayalah !
haha

Nazim Nasri said...

@Aizat Hamdan

alolololo sibuk je hahaha

Nazim Nasri said...

@Aizat Hamdan

alolololo sibuk je hahaha

Nazim Nasri said...

@kucarkacir

sedap sesangat ;)

kama - sutra said...

liyana jasmay kn de bro... bg r pluang kt org bese nih nk merendet ngn cik adik manisss nih.... hahaha