Wednesday, April 20, 2011

Malaysia's next top female blogger!



Sape kenal Sandra Azwan? sila follower blog aku. haha. Sekadar bergurau je kengkawan. Korang kenal kan Sandra ni? Fesyen designer yag sedang mencipta nama. Yelah korang pun suka kan bila Sandra ni follow blog korang, comment dengan korang kannn. Siap buat entry khas lagi. HAHA.

Okay, proceed. Tak lama lagi Sandra akan mengajurkan satu contest untuk blogger perempuan tulen. Ye, perempuan tulen. Ada apa-apa masalah dengan ayat tu? Takde? Okay bagus. Contest ni dinamakan Malaysia's Next Top "Pure" Female Blogger. Aku pun suke hati je tambah pure kat situ. HAHAHA. Gurau je Sandra, jangan saman yer :P

Korang patut join contest ni nanti. Aku jamin gerenti best. Manelah tahukan, kot-kot Sandra TERhadiahkan korang satu dress yang paling cantik. Kau nak? Konpem nak kan? Tolong bookmark entry ni kalau teringin nak join nanti.

Aku sekadar spread this love. Tak bermakna aku nak masuk. Aku hanya membantu beliau meng-promote-kan contest ni je, sebabnya dalam perjanjian lisan semalam, Sandra berkata bahawa aku akan dapat sedikit komisyen nanti. HAHAH Okay. aku  begurau lagi sekali. :P

Hey girls, do you have what it takes to be the next Malaysia's top female blogger2011? More details coming soon, this contest should be a fun way to show off your true personality and most importantly your blog & get a chance to win a great+ exclusive prize!! Feel free to spread the word around as every little bit helps, Thank You!! by Sandra Azwan

Kalau korang nak tahu. Sandra siap promote contest ni kat TV3 tau. Jangan main-main. Aku tipu je pun, jangan percaya yang ni. HAHA. Matilerr kena marah dengan Sandra jap lagi :D

Tapi like seriously, contest ni memang wujud nanti. So korang tunggu jelah. Bila Sandra dah ready, dia akan announce kat dalam blog dia. So korang kenalah masukkan blog dia dalam blog list korang untuk dapatkan update terkini. Okay?

Mari bersuka ria dan sebarkan berita gembira ni. :)

Kecantikan bukan diwajah sahaja, tetapi lahir dari hati yang suci -Kahlil Gibran


2 comments:

Sandra Azwan said...

Terima kasih banyak2 Nazim....u macam tau2 je pasal hadiah tu ek...;-P

Nazim Nasri said...

@SANDRA AZWAN

Gilaa i tak tahu. haha i kan ahli nujum.

so ada komisyen tk? wakaka