Tuesday, May 17, 2011

Blog saya berwajah baru!

Salam korang. *tarik napas hembus, tarik napashembus.*

SURPRISESSSSSSS~ (cara Eric Leong)
Selamat datang ke rumah baru aku. hehe. Cantik tak? Cantik tak? :)
Template ni adalah hadiah daripada blog Iniwootwoot and Alieff, sebab haritu kan aku ada join contest blog tercantik and dapat 1st place. Alhamdulillah. Rezeki ni. 

Sebenarnya aku tak tahu apa-apa pun pasal design template ni, nak kaler apa, nak bentuk macam mana, nak itu nak ini. Memang tak reti nk decide semua tu. Aku just buat survey dalam twitter and mintak pendapat kawan-kawan and citarasa sendiri. Maka ni lah hasilnya. Aku berpuas hati sesangat hehe.

Korang nak tahu aku bagi details apa kat Alieff untuk design blog aku ni? hehe. :)

Nama Blog: OPERA HIDUPURL: www.akunaziem.blogspot.com
Jenis Blog: Peribadi
Tema / Konsep Blog: Exclusive
Kombinasi Warna: Hitam+purple (purple jangan soft sgt, jgn dark sangat, yang sedang2 saje)
Column Blog: 2
Header: Kerawang2 sket dan perkataan Opera hidup.
Footer: gambar Opera House dan perkataan Terima Kasih
Warna Post Entri: Putih
Sidebar: Purple
Fungsi Tambahan: menu button
Nanti sy attach gambar utk header dgn footer boleh tak?
*haritu buat template pun , sy ckp kat kawan theme ekslusif je, sbb saya tak tahu nak imagine macam mana. hehe

Hahah sangat tak boleh blah kan apa yang aku mintak tu. Pelik-pelik je. Demand plak tu. hehe. So template lama tu dah tak guna lah. Harap Kak Solehah tak kecik hati lah huhu. Senyum sket hehe. :)




Template sebelum ni.

So aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kat Iniwootwoot sebab anjurkan contest blog tercantik ni. Dan kepada Alieff sebab designkan blog ni secara tercantik (teruknya tatabahasa aku). And kepada semua pengundi tempoh hari. Terima kasih banyak-banyak okay? :)

So siapa yang rasa cam nak jugak template yang cantik and super oshem macam ni, boleh lah order kat Alieff k? Click sini untuk tempahan header dan full blogger template..

13 comments:

myzziema said...

wawwww dah macam masuk blog artis youuu. ahah.

Nazim Nasri said...

Thx myz. hehe ;))

hana said...

wow.
mmg santek sangat..
=D

Amirah Marliza said...

wah! template baru ni kacak macam datuk siti la! ~mata bling2~ :D

Nazim Nasri said...

hehe thx korang. hug sket hahaahhaah. ok dosa.

☀ Izzaty Hedry☀ said...

peewiiitt!.. lawa lah templete bwu ney ..o.0

Nazrul Ashraff said...

pewiitt... #retis la sekarang. hee..

Hanim Mahali said...

rasa cam salah masuk blog pulak... *gosok-gosok mata*
ni blog artis ke??? cantik sangat... Hee

Effa CuRio said...

Smart.. my fav kaler tuh.. purple.. =)

Nazim Nasri said...

@☀ Izzaty Hedry☀

heeheh thanks thanks *bagi bunga*

Nazim Nasri said...

@Inche Vampire

choy.takde makna retis hahah

Nazim Nasri said...

@Hanim Mahali

meh nak tenyeh mata tu haha. ape kebenda retisnya? ;p

Nazim Nasri said...

@Effa CuRio

kita pun suka. hehe