Thursday, May 5, 2011

Day one : 10 things about you

Okay, hari aku nak start game 10 things in 10 days. So task yang pertama ialah 10 things about me! :)
Haa ni semuanya in random tau, takde pasal ler aku nak ikut turutan. heeee


1# MUHAMMAD NAZIM BIN NASRI 
Born day pada hari Khamis 1 april 1993 di hospital Universiti. Saya sudah official 18 tahun dan layak utk menonton tayangan 18SX, 18SG,18PL etc. Anak sulung daripada patplohdua tolak tigaploh lapan juta adik beradik iaitu bertiga -,-


2# PENAKUT DAN GELI KUCING!
Tak kesah ah walau secomel manapun kucing tu, aku tetap tak akan sentuh dan dekat. Nak2 kalau kucing tu gemok ataupun kurus cekeding, and muka garang gila cam nak membunuh. Memang aku tak dekat ah. Geli dan takut. hmmm


3# BAWAK HANDPHONE DALAM TANDAS (kat rumah)
Nyehhh. Selalu sangat aku bawak phone kalau nak mandi ke, nak ukk ukk ker kann. HAHA. Bukan apa, tandas kan sunyi sepi, so rasa cam takde hiburan. Bawak phone, pasang lagu Grenade . Ok, benda ni tak senonoh sangat. -,-


4# SEORANG PENDIAM
Yes! aku memang pendiam. Tak banyak berkata-kata bila hangout dengan kawan-kawan, dengan family pun aku pendiam. Kadang-kadang orang selalu tanya kenapa diam, cakap lah sikit, kau malu ke? Aku tatau lah kenapa pendiam sangat. Nanti nak keluar gan Cik Epal untuk sesi menternak lemak, kita tengoklah sape yang banyak cakap, aku rasa dia ah kot. haha XD


5# BERANI TAPI PENAKUT!
Aku berani je kalau jalan sorang-sorang tempat gelap. Aku pernah dua kali balik rumah ikut jalan hutan yang gelap and memang tempat tu suspek ada momok. Apa nak buat, kena jalan jugak ikut situ sambil baca and pasang ayat Qursi kat hp ni. And aku berani jer nak tengok hantu2 ni, tapi biasalah, mesti ada cuak dia kan? Lagi pun pernah berdepan dengan2 benda2 mistik ni, so cool man. Sebab kat badan aku pernah kena tenggek dengan pontianak. Demam seminggu kau. Tapi dah ok dah :)


6# GAYAT KAT TEMPAT TINGGI
Tahu tak mende gayat tu apa? Gayat tu situasi perut kau menjadi kecut dan dada kau berdebar disertakan sekali kaki kau menggigil bila berada ditempat tinggi. Macam buat abseiling , aku bernai jer nak buat gayut2 ni, part nak turun dari tempat tinggi tu aku dah start seriau. Tapi buat jugak dalam gayat tu. Hikss.


7# KUAT MAKAN
Walaupun kuat makan, dan selalu cam tak kenyang. Badan gua maintain gebu. Tak gemok tak kurus. Yang sedang-sedang saje macam pic kat atas skali baju warna biru tu. heheee :D


8# SUKA BERKAWAN
Aku suka berkawan. Haa kawan daripada myspace, facebook, twitter and blog. Best ramai kawan ni. Yang paling best, aku masih keep in touch dengan kawan-kawan sekolah rendah dulu. :)


9# MELALAK SAMBIL MENYALAK
Okay ni best. Istilah melalak bukan yang budak kecil menangis tu k. Tu meroyan. Ni melalak sama dengan menyalak dalam bilik. HAHA Suka menyanyi lagu kuat2. tak hirau kat jiran dan anak kecil yang sedang beradu. Ibaratnya macam Justin Bieber ah, walaupun suara tak sedap tapi nak jugak menyanyi. XD


10# TAHI TWITTER!
Ketika entry ni sedang ditaip, bilangan status tweet aku ialah 22882 tweets diikuti dengan seramai 570 followers dan telah meng-follow seramai 510 orang. Follow @NazimNasri




Finally aku dapat jugak habiskan masa 2 jam dengan entry ni. hehe. Haa best jugak walaupun merepek habis content. huhuhu :)

Ok bai!


18 comments:

♥ solehah ♥ said...

kita sama point ke 3 :) haha

Nazim Nasri said...

@♥ solehah ♥

haha acane leh same ni :P

Makbed said...

hahaha... takut kucing???

Nazim Nasri said...

@Makbed

nyeh :P

cikshahida said...

ahahha, no 7 n 9...sronok~

Unknown said...

yeke pendiam tu??? lets seeee ;D

Nazim Nasri said...

@cikshahida

haha merepek jer :D

Nazim Nasri said...

@cik EPAL

etol ler kite pendiam. dalam twitter je dok kompang cam mulut bising. padahl jari ni ha yang menaip hahaha :P

Nazrul Ashraff said...

haha.. nak buat entry ni tak mudah.. bwahaha..aku rasa rambut aku macam nak gugur je..

Ntsya. said...

pasal justin bieber tak boleh blah sekali ;D

Nazim Nasri said...

@Inche Vampire

motif nak gugur? haha

Nazim Nasri said...

@tasya ♥

haha. ohh bieber

gymah said...

btol kr pendiam ?? mcm xcaye je.. hik3

Nazim Nasri said...

@gymah

betol :)

Fieza Sani said...

wahh ! kite bnyk persamaan lah !
weeee. . . hehe :)

The Silent Lady said...

kite pon bawak henfon masuk toilet!!

Nazim Nasri said...

haha korang pun sama kan. tak senonoh :P

Unknown said...

apsal byk sama ni. hahaha