Tuesday, May 24, 2011

Fizz Fairuz bercinta dengan Liyana Jasmay?


Semalam i call you tak answer, you kata you keluar pergi shooting...

Erkk suka buat iklan sendiri kan. Hye semorang. Harini kita sok sek sok sek sikit yer. MOJ=Mak Ok Jerrr. hahaha. Semalam korang ada perasan pape dalam twitter? Aku dah nampak, tapi tengok jelah, takde lah nk RT balik. Aku ingatkan depa saja dok manja2 ibaratnya "kami berkawan je, ibarat adik dan abg". Macam tulah retisssss pemes.

Semalam aku nampak 1st tweet Liyana Jasmay, dia kata dia miss kat Fizz Fairuz and call tak dapat. Tengok Fizz Fairuz tak reply. Nasib baik takde scene sentap-menyentap dalam twitter. haha. Korang weh, aku tahu semua cerita-cerita ni, sebab aku duduk rumah layan twitter je. Tengok timeline, bergosip, sembang, tgk org bercinta. haha


Ingat nak pinjam kat Ieyra punya prinscreen. Tapi terjmpa yg MYGOSIP


Semalam memang tak nampak pun si Fizz Fairuz tweet, busy shooting. Biasalah. Retisss. ahaha. Liyana Jasmay ni aku tak tahu lah dia takde keje ke apa ke kan. Perempuan, biasalah, kalau dah rindu/sayang tu. Bila-bila masa pun dia ada masa utk kekasih kan? Walaupun tengah kerja, curik masa sket utk kekasih.


So depa dah cakap nk bagitahu kat public kan, so benar atau tak, tu lain kira. Sat lagi depa cakap ni adalah gimik utk drama/filem terbaru. haha Sapa nak jawab? Mereka dan keluarga mereka jugekkk. Kalau betul lah depan bercinta kan. Doa jelah yg terbaik kan? :)

P/S: Apa cerita tah Fizz Fairuz dengan Almy Nadia?

5 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

persoalan yg sgt terguris....
Apa cerita tah Fizz Fairuz dengan Almy Nadia?
hohohohooho....

Neyra Shazeyra said...

kekekeke

Asyik Izas said...

a'ah..ader juga tgk semalam..tp ignore kan jea..he3..

Nazim Nasri said...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

tahu takpe. tbe2 sepiii

Nazim Nasri said...

@Nikisa Izas

comel kan dorg ;D