Sunday, May 1, 2011

Sorry!


Salam. Haa dah hari ahad. 

Aku rasa cam dah berbulan tak update blog, walaupun baru semalam aku update pasal 3 pengacara bongok tu. 

Harini secara terbuka, aku nak buad press conference jap. haha. Haaaa IM SORRY (style Amir Maharaja Lawak), sebab lambat blogwalking kat blog korang semua. Sorry sangat-sangat. Aku ni jenis suka delay blogwalking. Disebabkan korang ramai sangat yang drop bu link kat shoutmix aku, so aku biarkan je. Lepastu parah aku kena blogwalking and bukak shoutmix sebanyak 4 pages malam tadi. Kalau satu page ada 8 blog, kalau dah 4 jadinya? 32 blog satu malam. :)

Haaa aku ni jenis tak sampai hati. Sebab orang dah datang blog kita, so aku kena lah kunjung balas sebagai tanda terima kasih kan? Takpelah, aku blogwalk sekadar yang aku mampu. :)

Lagi satu, jenis blogger yg still guna magic words tu "I follow u, follow me back". Haaa aku malas nak layan sebenarnya, tapi disebabkan korang dah datang kan, redah jew. Aku follow blog korang balik. Mana yang aku tak follow tu, fikirlah, maybe sebab blog awak ada masalah nak tekan follow. huhuhu :)

Tapi once again, aku mintak maaf sangat-sangat kalau terlambat terjah blog korang and tak follow. InsyaAllah, kalau masa mengizinkan aku, aku akan buat semua tu secara adil dan saksama yer :)

And satu lagi, pasal segmen MySpace tu aku belum buat entry. Haa korang tunggu juga k. Maybe petang or malam karang aku buat entry baru -thx to AKU sebab bertanya kat shoutmix :)

Okay? Haa serba salah jadinya bila lambat buat semua tu. Harap semua tak marah saya :((


3 comments:

Anonymous said...

doakan masuk u :) HUHU btw enjoy your days bro :)

☺NurulZulkifli☺ said...

Aww so sweet XD

sudeh said...

maaf andaa diterimaa lalala ;D