Saturday, May 7, 2011

DUKACITA DIMAKLUMKAN, ok fine!


Aku takde lah rasa cam seksaited dan berdebar-debar tunggu result UPU keluar siang tadi. Ntah maybe sebab dah tahu yang aku tak dapat kot. Aku tatau lah acane dorang semak all the form kan. Aku rasa sebab masscomm kot, aku tak layak. muahaha.

Tapi takpe uollssss. Aku dah apply rayuan kat e-rayuan. Tapi takpe uolssss (motif ulang?) Aku sebenarnya saje je tunggu UPU ni, sekadar mengisi masa lapang. hmmm jadahnya? Sebab aku awal2 dulu dah dapat ucapan tahniah dan sukacitanya dapat sambung kat KPTM. So macam takde lah risau kalau tak sambung belajar. KPTM under UiTM what. Tak kisah lah mana tempatnya, janji rezeki kita nak sambung belajar ada. Allah tu maha adil. :)


Apa-apa pun doakan yang terbaik okay? Sape yang tak dapat UPU tu, ikhtiar lagi dengan buat e-rayuan semua-semua tu, insyaAllah ada jalannya k :)

Salam.


12 comments:

♥ solehah ♥ said...

mna tau kot2 dpt rayuan..tggu je lah :) hee..
akak tgh tggu poli :(

Mun said...

hehe..xpe..jnji dpt belajar. ape2 pn, tnggu la result rayuan jugak..mane tau ade nasib kn ;)

Amirahsza said...

23 haribulan mira dah kena daftar unikop..kolej bersekutu UITM. nak buat rayuan ntah la..

nazrul nazmie said...

x kisah la mane tmpat blaja....asalkan peluang tetap ade...

vendoline said...

yup..asalkan nak belajar

haziqa said...

good luck ya kat sana ! asalkan dpt smbung belajar :)

Nazim Nasri said...

terima kasih semua. doakan yang terbaik okay? :)

Ntsya. said...

hey, same lah . tapi i tesl :)

Nazim Nasri said...

@tasya ♥

ok. nnt leh dating ahahah XD

♥sophie♥ said...

ouh fie pon tak dpt UPU. huhu. fie pon dpt KPTM - education englis tesl. but fie masuk matrik. huhu.
papepon choose the best oke ! gudluck ! :)

Ntsya. said...

@Nazim Nasri okay . ahaha . macam kenal jeh kan .

Anonymous said...

ahaha ok what.. chill broo =)