Monday, May 2, 2011

Terima Kasih Ini Woot Woot!

! woot woot

Haa mesti korang ingat aku cam berlagak dan sombong sebab tak ucap terima kasih and drop a comment kat blog iniwootwoot.com kan? hikss

Al-kesahnya, sebab aku dah menang contest blog tercantik tempoh hari. So harini nak buat entry ucapan trimas to iniwootwoot crew. Alhamdulillah :)

Haa yang bestnya kan, lepas aku add fb owner iniwootwoot kan, dia terus approve and transfer kan duit contest, then petang tu aku cashout kan duit tu. hahaha. XD

Untuk design template baru, Kak Solehah jangan kecil hati yer sebab nanti saya dah nak bertukar wajah baru. heeee. Haa fyi, template blog aku yang sekarang ni dihadiahkan oleh SheSolehah :)

Okay, aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kat blog iniwootwoot, pengundi dari facebook,twitter dan blog, beberapa orang individu penting yang gigih membantu dan all the SITIZONE fans serta yang terlibat secara langsung dan tidak langsung :)

Haa ucapan tahniah juga buat pemenang-pemenang yang lain okay. Aku buat entry ni macam menang RM70juta je kan. hiksss. 

P/S: Aku suka baca blog USRAHONLINE! dan CURSINGMALAY!


9 comments:

mizayusof said...

TAHNIAH :)

myzziema said...

wah TAHNIAH!

♥ solehah ♥ said...

ehhehe..akak oke je.. :)
tahniahh NN menangg...kalahh dia tuttt..hahaha

Ms.ze said...

congratz !

Nazrul Ashraff said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh. haha..menang laa !

Nazim Nasri said...

terima kasih semua. syang koranh ah doh :D

farhan asyraf said...

WOOTWOOT ! tahniah :)

Fathirah Rahimi said...

wootwoot kawan sekolah saye..dari wootwoot saye dpt tau bnyk blog2 best..termasuk nazim..shud i call my self akak? sound nice rite. coz i'm older than you..hehe

keep it up nazim. blog nazim best. n congrate 4 da contest. >.<

Nazim Nasri said...

terima kasih semua :)