Wednesday, May 25, 2011

Malaysian Police Fashion!

Photobucket


Hello semorang. Harini untuk kali pertamanya dalam blog aku nk cerita pasal fesyen. haha. So sesaja nak jadi police fashion jap. So saya harap Sandra Azwan tak marah saya sebab saya update pasal ni. haha Dia kan fashion designer yang sedang meningkat naik. hihihi ;)


1#

2#

3#

4#

5#

6#

7#

8#

Hep hep. Semuanya oshem and so nice. Tapi kan, apa pendapat korang tentang fesyen no 1,6 dan 8. Antara 3 ni kan, aku rasa aku pilih no 1. Sebab dia daring pakai macam tu, heels, baju melayu and legging. Tak kisah lah dia lelaki ke perempuan, tapi dia berani and berpegang teguh kepada iaitu MOJ (mak ok jer) dan AAK (Ada aku kesah?). 

Apa kata korang pulak kalau yang ini? hahaha Gelak la pepuas k? MEOWWWWW :P



13 comments:

Mun said...

tetibe sesat gambar last..haha!

Nazim Nasri said...

@Munirah

meowwwww hahaha xD

Ichsan Afriadi said...

wow !!!
ur pict it's sooo cool T.T

Nazim Nasri said...

@ichsan afriadi

grrr perli kan kan T__T

Naufal Aqli said...

pic 1 tu lelaki ? ingat gurl td . LOL

Nazim Nasri said...

@Naufal Aqli

saya tak tahu jantina beliau

misse nadh said...

nazim oweys vouge ;)

The Silent Lady said...

gambar last tu paling awesome! sumpah :D

Nazim Nasri said...

haha korang ni ada2 je kan

Ami Manaf said...

yg no 4 kalau pakai cardi labuh sikit ok kot... :)

Ryan Ervan said...

hahahaha~1 dengan 6 memang daring.

Sandra Azwan said...

STYLO MYLO!hehe

G121 said...

waaa., pic gigirls lawa2.. but not no.6.. xssuai.. haha..