Wednesday, May 18, 2011

Day seven : 10 things you love

10 things in 10 days


Haa dah berapa harini aku tinggalkan game ni. Sepatutnya dah habis, tapi aku kena proceed untuk day seven. Aku malas nk skip soalan. Kalau skip, soalan tu tetap sama juga.


1# JAM MERAH
Aku suka sangat jam ni. And jam ni paling lama aku pakai. Sebab dia ada cermin, dan cermin tu adalah anti calar walaupun harga dia RM10 je kat Sg Wang. Ada aku kesah mahal ke murah? Waktu Malaysia sama je pun. Takde beza sangat. Kalau pakai jam mahal pun, and tak tepati masa tak guna gak kan? :)



2# BLUE TEES FROM ZARA
Rasanya perlu tak aku mention baju biru ni from Zara haha. Hmm aku memang suka biru. Dulu masa home tuition kan, aku selalu pakai baju biru yg ada gambar Shrek from McDonald, sampai cikgu tanya. "I think u suka kaler biru kan?" ;) 


3# BOXER
Dah diam. This men stuff. haha. Berkata benarlah walaupun segan nak cakap. kahkahkah xD


4# MAKING A LOTS OF FRIENDS
Hye friends. Poke me on facebook. Mention me on twitter. Follow me on blog. xD


5# KASUT
Adoi. Ini supra aku belom dapat lagi. Itu superman hari-hari pakai juga. Kalau dah kasut semuanya high cut, kena beli skinny ah jawabnya. Kalau pakai seluar jeans, macam boyan je. kihkihkih xD


7# BURGER
Beger paling sedap adalah begedil. hahaha. Bagi aku lah kan, kalau nak makan beger. Beger tepi jalan memang awesome. :)



8# ROTI CANAI
Korang nak tahu tak aku ni hantu roti canai. huhu. Kadang2 aku boleh habiskan roti canai 4 keping seorang. Nafsu gajah tak? Sedap sangat. Aku kurang makan dal. Suka kari. ;)



9# GITAR
Aku ada gitar. Kalau tak reti main tak guna jugak kan? Ntah bila lah nak pandai main ;(



10# ANGRY BIRDS
Game faveret aku. hehe. Aku ni tak suka sangat main game tau. Memang tak suka pun. Tapi game angry bird ni buat aku jadi suka. hehe. Best sangat. Korang nak tak game ni? Nah kat sini: Angry Birds :)


P/S: Cuba cari nombor berapa yang takde dalam list ni? huhuhu. Maybe aku boleh letakkan point tu untuk my new phone. Masalahnya bile? huhu. Teringin blackberry nyehhhhh ;/

8 comments:

Amirah Marliza said...

no 6 xde. padan la mcm pelik je. haha! ~~tetibe tgn gatal asyk nak tgk blog ni je.mntang2 da baru=_="~~

Alis Misnan said...

nice blog :) dah baru ye. hihi

Nazim Nasri said...

@holaulala

hahah godek lah semua yg ada dalam ni ;p

Nazim Nasri said...

@alis :)

thx awak hehehe ;D

Lee Yna said...

no 6.5 xder..
6 stengah~ 6 stengahhh~
ok kuda babylon untuk anda.. :-P

Nazim Nasri said...

@Lee Yna

eh eh memain lak dia hahah

tamau kuda. nak gajah ;p

Farah Adhira said...

suke yang no 7 , walaupun tepi jalan tapi sangat ohsem !

Nazrul Ashraff said...

angry bird. dah dua kali aku nampak.. sebelum ni tak pernah tahu angry bird tu apa! haha.. sadis sungguh..

ultimate blogging challenge..

http://twins-detwin93.blogspot.com/2011/05/ultimate-blogging-challenge.html

join! jangan tak join! hehe..