Friday, May 6, 2011

Day two : 10 important people

Semalam aku dah siapkan 10 things about me. So for second day, game 10 things in 10 days aku proceed dengan 10 things i love :)


1# ALLAH & MUHAMMAD
Saya cintakan Allah dan kekasihnya Muhammad. Tiada kata-kata yang boleh gambarkan kasih dan cinta kepada Tuhan dan Nabi ku.

2# FAMILY&PARENTS
Without them, entry ni tak akan wujud. Sebabnya, kalau takde aku, takde lah entry ni. heheh :)

3# GRANDPARENTS
Haaa alololol cucu nenek yang comel ni. Cu nak apa? ambillah. HAHA Gila kau tak sayang tok nek aku. Hmm yang ada nenek je lah, atok aku dah lama arwah. al-fatihah

4# THE DONAT
Okay, this people yang always be with me. Khalid, Adam, Rahimi, Danielle and Fahmi. Korang best ever :)

5# FRIENDS
Haaa ni untuk semua kawan-kawan facebook, twitter, blog and ramai lagi yang kenal dengan aku. Okay love love. xoxo xoxo

6# SITI NURHALIZA
hehehe jangan tanya kenapa. Walaupun aku TAK PERNAH jmpe siti nurhaliza. Aku tetap tangkap love  love dengan dia. muahahah XD

7# KAK WANEE, KAK SOLEHAH, KAK JAYTEA
This three people so nice. Sangat caring and baik yang teramat. Thx utk tiga kakak sebab always take care of me :)

8# NAZIM ABDULLAH, ABIR ABHAR, FITRI SHAFIQ, SHUK
This 4 peoples, peranan dia pun same dengan the triplets numb 3. Thx coz being nice to me and i really appreciate. U are my hero :)

9# FOLLOWERS
Okay, followers adalah yang terpenting. HAHA. Tanpa followers, blog aku tak bergerak dan berjalan. huhu Thx to all of you :)

10# LOVER
Aku takde kekasih. Ini fakta, bukan auta!




P/S: Apa yang kau fikirkan bila kau nampak jagung melintas jalan? ye JAGUNG. CORN!

6 comments:

myzziema said...

haha. TAK PERNAH jumpa siti lah sangat kan :P

Norfarahniza said...

hahaha...
terbaik.............
kalau bkn siti siapa pulak tu?
haha

Kidal Tegar said...

ohhh, saye termasuk yg ke9 ke..hahha, anyway tahniah meng blog trcntik.. ^^

Nazrul Ashraff said...

wohohohoho...sebelum ni aku perasan je ada gambar siti kat sidebar ko tu.. haha

Nazim Nasri said...

haha saje je nak kenakan korang semua. hahaah <3 siti doll ;)

Hafiz Hafizol said...

ececececeh.. CT ler..