Thursday, May 12, 2011

Day six : 10 items you can’t live without

10 things in 10 days
Day one : 10 things about you 
Day two : 10 things important people 
Day three: 10 things you hate
Day four: 10 things you want to say to one person

Hye. Salam. Grr arini aku proceed dengan day six: 10 items you can live without. Actually tak banyak pun items. Tengok lah cemana kan apa yang ada. hehe :)

1# HANDPHONE
Sentiasa disisi, ditelapak tangan. Lantaklah handphone cikai ke apa kan? Janji boleh buat call and sms. Handphone 24/7 berkepit dengan aku sebab aku buat silent mode. Kalau dalam rumah memang aku silent kan. Sebab bising. So kalau handphone silent dalam bilik, aku kat dapur tbe2 ada emergency acane kan?

2#  NOTEBOOK
HP Notebook ni. Pftttt~ Kalau takde notebook ni memang aku takleh online ah skang ni.

3# BLOG/TWITTER
Bendalah dua ni pun consider item kot. So can't live without this two things. Ibaratnya nyawa kedua dan ketiga. ahaksss :)

4# KASUT SUPERMAN
ahaha. Kalau dulu aku pakai kasut patploh hengget beli kat Sg Wang kan. kasut warna biru. Tapi dah haukkk dah lepas cuci aritu. Sedehhh. Tapi skang dah ada kasut baru. Kasut superman tu lah. Hikss. :)

5# PEN./MARKER
Aku suka conteng2 and practice buat sign. hahahah Kata retissss :P






6# JAM TANGAN CERMIN (LED)
Jam yang paling lama aku pakai and paling dicintai. Wahh gitu. Jam ni kaler merah and ada cermin. So niceeee. Ramai yang tegur and terpesona tengok cam aku, siap tanya mana beli. Sg Wang je bang. jam mahal-mahal buat mende. Waktu sama je dalam Malaysia.

7# DUIT
Wajib walaupun sedikit.

8# SPEK MATA
Aku rabun ayam. So aku dah stand by siap2 dalam beg.

9# ROTI
Aku prefer roti daripada nasi.

10# Nyawa
For sure can't live without kan? hehe :)

P/S: Can live without Kilafairy. muahahaha XD

6 comments:

Sandra Azwan said...

Nazim Nasri yg Rajin!

Unknown said...

if i were you
my most priceless things that i can't live with out is:

1- my hand phone of course
2- my watch * because i pakai jam 24/7 except if nk tido :p

Nazim Nasri said...

@SANDRA AZWAN

Rajin? hehe taklah. menunaikan tanggungjawab je. haha XD

Nazim Nasri said...

@Syazwani

haha same jelah. i pun tak pakai jam time tidur. ape darr haha. time mandi pun tak :P

Noor Idayu binti Azmi said...

if i plak, opkos tolak roti tukar kepada make up, hahaha~ kata retissss*perasan

Nazim Nasri said...

@Noor Idayu binti Azmi

i nak tulis mekap tadi. tp segan. hahahahahah :P