Thursday, May 12, 2011

Aku dapat hadiah lagi! Playbook Blackberry atau iPhone4 atau iPad2?

Semalam.ermm  Semalam hari rabu kan? Aku lupaa. Yelah dah macam orang tak sekola. Kak Solehah ada tweet aku aritu, dia cakap kek Sarawak sampa hari rabu pagi. hehe. So pagi rabu tu aku keluar bilik memang tak ingat pape dah. Tengok2 ada kotak atas lantai, so dengan rakus aku nampak kek sarawak dalam tu.

Aku pantang sket kalau orang sebok dengan urusan aku. Surat, hadiah ape kebenda ke kann semua dorang bukak. Grr rasa nak hentam je semorang T__T

Nasib baik dorg tak makan dulu. Kalau tak, siap lah sorang2 kena luku kat kepala. Haa tajuk entry tu. hahaha Layak ke nak dapat Playbook, iPhone4 atau iPad2? hahaha memang tak lah. hadiahnya cuma Kek Lapis Sarawak k :P




Kek Sarawak ni ada dua perasa, satu 3rasa yang lagi satu Mint. haha Aku saje ambil yang mint. Sebab dulupenah makan and rasa sedap, sekali makan yang ni rasa cam makan lipas. hahahaha :p

Cer tengok gambar yang last tu, kek yang pendek tu 3rasa. Tu sebab cepat je dia habis. Yang perasa mint masih ada dalam peti sejuk haha kan aku kata rasa cam lipas. hahaa Nyesal pulak. hehe

Anyway thankyou so much Kak Solehah sebab banyak sangat bagi benda free. haha tak terbalas jasamu. InsyaAllah akan balas suatu hari nanti k. hehe. Actually ni hadiah harijadi yang lambat sampai hehe. Takkan lah hadiah harijadi kena bayar kan? hehe. Okay ni mungkin entry 3 yang terkahir pasal hadiah kot. Sebab ada lagi dua hadiah tgh pending hehehe. Kasut SUPRA dengan cd Bruno Mars :) ehh ada banyak lagi aku tak dapat sebab semua tgh busy. Takpe, aku tunggu. muahahah :D

Thx Kak Solehah :)

5 comments:

husnaradzi said...

T________T kek lapis my faveret ....

dia dok dalam kotak tu lama kot tu yg rsa lipas .mmg tak mkn dah kalo rsa lipas . hurr

Mekar said...

ehh , nak jugak kek tuu .
pos kat tessa pulak . hihiks (:

Nazim Nasri said...

@Noratisa Nasir

nak jugak? hehe ambik :P

Nazim Nasri said...

@UNA budak BAEQ

ahaa awak, kotak tu ok je. actually mana ada rasa lipas. sy saja main2 haha sebab mint tu rasa lain, saje cakap cam lipas ahahahaha XD

sedap lah juga :)

The Silent Lady said...

cane tau rasa cam lipas?

pernah makan lipas ke? haha~~