Wednesday, May 11, 2011

Day five : 10 wishes

10 things in 10 days
Day one : 10 things about you 
Day two : 10 things important people 
Day three: 10 things you hate
Day four: 10 things you want to say to one person



Wishes? Ni bukan wishes lah, aku buat benda ni sebagai doa. Kalau wish memang tak dapat ah. Lebih baik kita berdoa kan? Cikgu saya pernah berkata: sy taknak wish awak goodluck, sebagai orang Islam sepatutnya kita berdoa. Sebab doa tu kan senjata kita. :)

Okay macam ni. haha. 5 doa, 5 wish. hehehehe okay?


1# KELUARGA BAHAGIA
Aku berdoa supaya keluargaku dirahmati dilindungi dan disayangi oleh Allah.

2# DIMURAHKAN REZEKI
Aku berdoa supaya dimurahkan rezeki dan diberikan serta memperolehi rzeki yang Halalan Toyibah Jakim Approved!

3# SAMBUNG BELAJAR
Aku berdoa supaya dipermudahkan untuk sambung belajar. Diberikan akal fikiran yang tajam, ilmu diterima otak dan kata-kataku mudah difahami.

4# SOLAT LIMA WAKTU
Hmmmm mengeluh sat. Part ni dah banyak kali nak try istiqamah. Ya Allah susahnya. Kenapa lah jadi macam ni. Online boleh doplohpatjam seharisemalam. Tapi nak solat punyalah liat. Aku berdoa supaya sifat malas ni dibuang jauh2 dan tak datang bergayut dihati. Amin.

5# KESIHATAN
Aku berdoa supaya diberi kesihatan tubuh badan yang baik. Hindarkan segala penyakit yang memudaratkan tubuh badan aku dan keluargaku.

6# KURUS DAN TINGGI
hahaha. ok macam tak logic je untuk dibuat doa kan. So ni adalah wish aku yang pertama. Grr aku dah cukup kurus dan tinggi. Kbai. Nampak je macam kurus. tapi gajah. Nampak je macam tinggi, tapi kancil -,-

7# BLACKBERRY
Aku tak pernah langsung seumur hidup aku beli handphone canggih2. Sesekaliku rasa teringin~
Aku harap dapat beli dan pakai BB neh. wuuu. Tak pun ipong4

8# GITAR
grr. haha aku dah perap gitar 3 bulan dalam bilik. Tapi harammm reti nak main. Belajar ikut youtube tak jalan, sebab tak reti sangat. Aku harap dapat main gitar sebelum besday EX aku bulan Oktober nanti. haha. nak nyanyi lagu Cinta Sempurna. Sweet kan Nazim? :P

9# LEPAK DENGAN SITI NURHALIZA | KILAFAIRY
Okay, tak sudah sudah dengan Siti kau kann. Dah jumpa dulu dah la. Ada ke aku kesah. Kalau ada peluang jumpa Siti, kau pun terhegeh2 gak kat usha dia? haha. Kalau tak dapat Siti, dapat Kilafairy pun jadi lah. hehehehehehe.

10# LESEN
Lesen motor aku dah ada. Tapi lesen kereta takde lagi huhu. Rezeki takde lagi nak buat lesen kereta. So kena tangguh banyak bulan. Kena cari sponsor ahh. Senang nanti, kereta takde takpe, janji ada lesen. hmm

P/S: Tunjukkan rasa cinta kat mak korang!

6 comments:

Anonymous said...

i pray u will get wut u wish for

Nazim Nasri said...

@CutieIntan

thank you so much :)

Sandra Azwan said...

Dapat lepak dengan Dato' Siti! Insyaallah!;-)

Madd said...

wah...
kilafairy...
tu yang xtahan...
hehhehe...
aku doakan yang terbaik untuk ko...
moga2 tercapai...

Nazim Nasri said...

@SANDRA AZWAN

awak nak bawak saya jmpe Siti? Alyah pun boleh :D

Nazim Nasri said...

@Mohd Ridhuan

hehehe jeles? suka Kila ah :)

thx so much