Monday, May 2, 2011

SYEDGRAPHIX FOLLOWERS BLOG REVIEW



Haaa Syed ni saje je tau suruh aku join benda ni. HAHA Sebab pagi tadi aku soh dia cerita sal aku, tapi dia soh aku join bloglist. Siap kau nanti. HAHA. Aku dah ah malas nak update harini, sebab cuti hari pekerja kan. haha. Banyaknya aku gebang :P

1. Aku dah follow blog kau berkurun lama dah. hikss

2. Sebab apa aku join?
-aku rasa kau dah ada jawapan sendiri, aku dah mention kat kau dalam twitter pagi tadi. hahaha. Lagipun kau yang suruh aku join kan braa :P

3. Bagitau skit kat aku ape yg best and tak best nya pasal blog aku ni.. tiada limit perkataan. HAHA. ikut la korang nak cakap smpai lebam skalipun:
- Yang bestnya pasal blog kau, sebab blog kau dah cantik and tak serabai cam sebelum ni. Ikhlas lillahitaala aku cakap ni. hehehe
- Yang tak bestnya acane kau leh pemes daripada aku? Followers kau dah nak 2000 dah, aku baru 1000 je. huhu. 


Okay dah, kalau ada pape, misscall aku kat twitter k. hiksss :P

2 comments:

SyedGraphix Dot Com said...

hahaahhhaa! macam x leh bla la!! serabai gila ehh blog aku sblom ni!!? hampess XD

Anonymous said...

ahahaha lawak dooh