Monday, May 9, 2011

Day three : 10 things you hate

10 things in 10 days!
Day one : 10 things about you 
Day two : 10 10 important people 

1# KUCING
Boleh dikatakan bermusuh juga lah dengan binatang comel ni. Haa lupakan!

2# HANDPHONE CANGGIH TANPA CREDIT
Kau pakai handphone canggih2, usung sana sini tanpa kalau takde credit, tak jalan jugak brahh. Bila terjadi something yang emergency or urgent, aku rasa org tu dah nak termeninggal nak tunggu kau call or sms, dah goal dulu dah kot. -,-

3# AKU BENCI DAY THREE: 10 THINGS YOU HATE!
haha sumpah dol. 3 hari aku buat benda ni tak siap2 lagi sampai skang. Ni pun otak tengah loading, baru no 3. Adesss cepat lah siap

4# SUASANA BISING
Bising. Riuh rendah. Memang aku tak selesa. Aku kalau org dok sembang depan muka aku, tak kesah la kenal ke tak. Aku  cakap je, kau ni bising sangat kenapa? Haa ntah lah, mungkin faktor aku ni pendiam kot huhu.

5# PENDIAM
Okay, aku tak suka jadi pendiam sangat. Aku bukanlah anti sosial ataupun tak mesra alam. Aku tak banyak cakap kot. Tapi kalau dalam twitter. hehehe. XD

6# TIMUN
Saya tak makan timun. Tapi kalau makan beger yang ada timun tu sebab terpaksa, malu nak cakap kat abg tu tak nak timun, and bila balik rumah terus ngap je. Malas dah nak adjust beger tu buang timun.

7# BILIK BERSEPAH
Haa actually skang ni tengah bersepah pun, baju atas meja, surat khabar atas meja, towel atas katil, seluar sangkut belakang pintu. haha biasalah budak bujang kan. Hmm aku selalu berangan ada bilik aku macam showroom ikea. hahahahaha haishh kena kemas jap lagi.

8# UNKNOWN NUMBER
This stupid things memang annoying sesangat. Fyi, aku dah clear and filter kan phonebook aku dlm handphone ni, so mana-mana number yang dah lama sangat tak contact tu aku buang je, alls holy craps. What for nk keep lagi kan? Then bila dah lama2 tu kau contact aku balik, aku tanya sape, kau marah aku blek? !@#$%^&*

9# TANDAS
Tandas lelaki bau hancing sangat. Boleh rosak cerebrum and melemahkan daya ingatan. Bau yang sangat striking masuk dalam hidung. Korang kecing tak basuh dan jirus jamban tu ke? Apa nak buat, sertapaksa masuk juga lah. Lagi satu jenis tak reti nak pam taik, dan taik tu bertakung dalam bowl. waddefak. Pengotor siodd  T___T

10# BUDAK-BUDAK JAKUN
Ni species jakun banyak kat KL. Kacau awek muka pan asian, swit swit kt pondan, block jalan orang, bersembang sambil terjerit2 . Ingat korang cool buat macam tu?

(extra) 11# MEROKOK KAT TEMPAT MAKAN.
Okay, ni aku terpaksa extra kan point aku, walaupun aku boleh buang point no 3 tu. huhu. Aku memang tak boleh kalau orang merokok time aku tgh makan. Kuangjar doh orang macma tu, kau dah lah merokok, pastu kau dok hembus2 napas haromm tu kemudian dust rokok kau terbang2 manja kat udara. demmit!

P/S: Yeayyy habis dah :D

4 comments:

gymah said...

i hate them too !

Nazim Nasri said...

@gymah

hi five huhu

Farah Adhira said...

point yang takde no tuh , most agreed lah !

Ms.ze said...

kucing pun takot?
adoii..haha