Tuesday, May 10, 2011

Day four : 10 things you want to say to one person.

10 things in 10 days
Day one : 10 things about you 
Day two : 10 things important people 
Day three: 10 things you hate


10 things you want to say to one person?? Nak cakap kat sape? Aku single lagi lah. Ermm what if aku tuju kat my parents? 5 for my mom, another 5 for my dad. :)

MOM

1# Terima kasih sebab melahirkan saya dan membesarkan saya. Halalkan makan minum pakai duit ilmu kasih sayang k? :)

2# Terima kasih sebab hantar saya pergi sekolah naik motor. Masa balik kena tunggu saya kat tengah panas, sebab sekolah takde pokok untuk berteduh.

3# Saya mintak maaf kalau pernah buat ibu menangis dulu. *jahat budak jahat*

4# Terima kasih sebab masak. Walaupun saya tak makan. Haaa aku ni pemalas nak makan, tapi badan gajah jugaa. Selalu kena marah sebab tak makan. huhuhuhu

5# Terima kasih sebab subscribe internet and belikan notebook nih. Sorry sebab saya brkuasa sepenuhnya diatas notebbok ni.  kih3 :P

DAD

1# Terima kasih sebab buatkan lesen motor saya. kih3

2# Terima kasih sebab repairkan motor, tapi tak lama. Motor dah arwah dah. wuuuu

3# Terima kasih sebab tak pernah langsung belikan telefon bimbit untuk saya walaupun sekali. Semuanya jumpa. Haa aku pakai je walaupun handphone jumpa :))

4#  Terima kasih sebab kali pertama dalam hidup saya kena babap masa wedding Prince William and Kate. wakakakak XD

5# Love you both. kbai

P/S: Kami Travel Ke Europe :)

5 comments:

Makbed said...

apsal ko kena babab lak?

Nazim Nasri said...

@Makbed

hehe ade lah kes dia aritu :P

Farhana Jafri said...

travel to europe?? biar btul! xmkan tp bdn cm gjah.. hmm gemuk angin kot.. hik3..

jemput singgah ANASAURUS :)

Nazim Nasri said...

@Farhana Jafri

hehe sy kurus kadang2 gemok :P

Nazrul Ashraff said...

aish.. haha.. da 2 hari aku tak buat benda ni. kah kah kah,.